1. Sunt in stare de SOC. Daca au dat si bani pe porcaria asta de cantecel de adunare de penticostali (nu va suparati pe mine, n-am nimic cu ei, dar muzica lor sa stea acolo unde ii e locul- in biserica!), inseamna ca se duce naibii si ce-a mai ramas din turismul nostru.
    Pai daca mi-ar prezenta careva asa tara lui, nu m-as duce pentru ca mi s-ar acri de la cantec.
    In loc sa ne gasim si noi un brand (elvetienii au vaca, francezii Turnul Eiffel and so on), dam bani in vant pe cantecele de gradinita cu orchestratie de nunta cu lautari.
    Draga mea Elena Udrea, daca ajungi pe blogul asta sa citesti posturile (desi ma indoiesc), iti transmit ca esti fix pe langa.

  2. 1. Nu cred!
    2. Nu cred!
    3. Aproape am adormit in primele 30 de secunde (de clipul original vorbesc)
    4. Muzica ma duce cu gandul la o trupa de Jesus freaks din aia din clipurile Martorilor lui Iehova
    5. @fata cu capison alb din clipul original (apud Robin Williams): girl, you don’t have to look like a motherfucki’ beekeeeper!
    6. Nu cred!

  3. Ovi1offewest

    Mda, cu un asemenea “sound” vor veni multi pensionari din SUA si Canada.
    Ce imi place la clip -in afara de fondul sonor cu efect anestezic- e faptul ca dupa cladirile si peisajele romanesti apar pe ici colo si importuri:mai un satean italian la 1:30, mai o pajiste din New England cu baloti de paie si stejari singuratici la 2:05, o turma de oi din Africa de Sud la 2:10, o casa din America de Nord la 2:12, un pastor scotian la 2:24 si altele care nu sunt chiar atat de evidente. Nu pot sa spun ca am vazut toata tara, insa peisajele autentice care apar in clip contrasteaza puternic cu cele pe care le-am identificat- sunt tot din natura, insa terra rossa(2:10) nu ai sa gasesti in RO, de exemplu.
    Ca sa fiu totusi constructiv o sa propun o alta poveste: gospodine care atarna cearsafuri la uscat, barbati care curata gratare, masini si varuiesc pereti, tineri care curata de deseuri rauri si paduri, lacuri si munti, totul pe un fragment din Rapsodia Romana de George Enescu. Iar la sfarsit explicatia: We are preparing for your arrival. http://www.romaniatourism.com

  4. ‘slide show’ cu iz nefericit.
    cat despre piesa…… asteptam sa inceapa ; n’a fost sa fie.
    suntem noi romanii neam de carcotasi, dar zau ti se apleaca , macar daca avea un buton de repede-nainte.
    saraca, tara bogata…

  5. basic_instinct(s)

    oauuuu…
    in original, daca nu stii ce si cum, pare Elvetia!! :)))
    chiar ca Land of choice. una e sa dai o tura prin piata Obor si altceva este sa faci o excursie in Fagaras…
    mi-a placut. tks, D.

  6. @ Satya: e in engleza pentru ca se doreste sa atraga turisti; cred ca se insala grozav, clipul e o pierdere de bani/timp/resurse de-a dreptul.
    Iar parodia mi se pare la fel de idioata, nici macar amuzanta nu-i.

  7. Fratilor, eu am o nedumerire: inainte sa discutam despre valoarea artistica si de merketing al acestui imn, poate sa-mi spuna si mie cineva cum se traduce in limba romana? Ce inseamna?

  8. Ovi1offewest

    @David Nagy: Am ascultat si “adevaratul imn turistic”, “pe pagina oficiala” – e mai trist chiar decat versiunea de teasing de pe Youtube si mult mai slab decat parodia “the end of choice”. Parca e o demonstratie ca orice produs al unei initiative private are o calitate mai mare decat acelasi tip de initiativa din partea statului.

  9. Nu spun ca e perfect acel imn, nu ma pricep la muzica deci nu am pretentii de acest gen, dar nu cred ca e vorba despre muzica aici ci mesajul care il transmite parodia.

    Nu tin cu “statul” de aceea planuiesc o initiativa privata CONSTRUCTIVA si DIFERITA.

  10. The land of choice?? Man that sounds conceited :)) Obsesia asta ca noi suntem ai’ mai cu mot, desi ultimii dintre ultimii, cred ca vine dintr-un complex ce ar trebui constientizat cat mai rapid.

  11. mariaderomania

    Mai degraba The land of trend..Nu cred in motto-uri si nici in cei care le folosesc prost. Nu mai stim sa vindem, mai degraba sa cheltuim necorespunzator.. Sa lasam autocompatimirea la o parte. Rolul de popor asuprit de secole nu mai da asa bine in era asta a publicitatii. Dar parca nici ‘sloganul'(ce urat suna) asta in engleza, de tara noua in Uniune nu se muleaza pe ideea de promovare a pasunilor, plaiurilor mioritice, haiducilor, frumusetii pe care tara noastra chiar o poseda.. Un potential nevalorificat la timp este pe jumatate pierdut..

Leave a Reply