Advertising vs PR

Am fost săptămâna asta, împreună cu Alina Sîmpetru de la TBWA/Merlin, la Şcoala de vară Plant Your Brand organizată de cei de la ADvice Students în Delta Dunării la Mila 35. Am studiat câteva campanii publicitare cu miză socială şi le-am explicat de ce nu cred că acestea pot avea impactul scontat. Am încercat apoi să-i învăţ cum să creeze contextul pentru a genera ştiri despre proiectele şi evenimentele lor, ceea ce e mai ieftin şi mai eficient decât publicitatea clasică. Pentru mine, a fost şi un test al unui potenţial training de PR pe care mă gândesc de multă vreme să-l fac pentru comunicatorii din ONG-uri.

Am descoperit o gaşcă de tineri foarte dezgheţaţi la minte, o energie şi o atmosferă de care mi-era dor. Felul în care s-au mişcat organizatorii şi mai ales modul în care au depăşit cele câteva obstacole logistice apărute pe parcurs m-au convins că noii profesionişti vin tare din urmă. Aşa să ne-ajute Dumnezeu 🙂

  1. Un training de PR special creat pentru oamenii care lucreaza in ONG-uri ar fi binevenit intrucat nu exista foarte multe informatii despre cum ar trebui abordate relatiile publice din aceasta perspectiva.

Leave a Reply