Green şi social marketing de la Ogilvy Earth pentru companiile româneşti

Din 19 octombrie, Ogilvy Group România lansează noua specializare Ogilvy Earth, unică pe piaţa locală de comunicare, cu scopul de a susţine companiile româneşti în dezvoltarea unei viziuni sustenabile de business şi a unor programe de comunicare orientate către viitor.

Ogilvy Earth propune o nouă abordare a corporaţiilor prin creşterea business-ului clienţilor înspre sustenabilitate şi îmbină experienţa în domeniul comunicării de brand cu insight-uri solide din partea consumatorilor, a experţilor şi liderilor de opinie.

Cu ajutorul instrumentelor sale de lucru – Landscape audit, Eco-audit, The Lab şi IQ mapping – Ogilvy Earth oferă partenerilor săi servicii de consultanţă strategică şi soluţii de comunicare specifice.

The Lab reprezintă un grup de experţi din domeniul economic, social şi al protecţiei mediului a căror misiune este de a susţine companiile din România în definirea unei viziuni sustenabile asupra business-ului dezvoltat pe piaţa locală.

Particip la Ogilvy Earth Lab alături de Doru Mitrana, Mircea Toma, Corneliu Belciug, Bogdan Florea, Eugen Hriscu, Mircea Mocanu, Francisc Pell, Michael Frankenburg, Andreea Roşca, Radu Soviani, Luminiţa Tănase, Vlad Tudosie, Alexandra Ţigănaş şi Bobby Voicu.

  1. Wow, asta chiar mi se pare extraordinar (ca initiativa, ca moda, ca oportunitate de afacere etc.)! Sper sa prinda la companiile din Romania; am ajuns la concluzia ca la nivel inalt tot companiile pot misca muntii din loc.

    Atat timp cat oamenii de afaceri vad oportunitati de a obtine profit prin ecologie (cum ar fi investitiile in sursele de energie alternativa), exista sansa sa traim intr-o lume mai curata. Scopul scuza mijloacele, nu?

  2. adevarat, doar ca mijloacele nu trebuie neaparat scuzate de data asta, pentru ca, atat companiile, cat si comunitatea, au de castigat. Specializarea de tip Ogilvy Earth a luat nastere datorita unor schimbari firesti in comportamentul consumatorului.

    Loialitatea consumatorilor incepe sa se indrepte tot mai mult catre brandurile care manifesta responsabilitate sociala si preocupare fata de mediu (Generatia G de la Generozitate). Iar asta inseamna ca ei, ca si consumatori, au realmente de castigat, nu doar de ‘consumat’.

    Partea buna e ca si companiile incep sa se prinda de tipul de nevoi ale noii categorii de consumatori, iar schimbarile pe care le pot produce acestea, investind in proiecte pt. comunitate, vor face mai buna lumea din jur.

Leave a Reply