PCM pentru tinerii lideri din ONG-uri

process communication modelDe fiecare dată când am participat la cursuri de dezvoltare personală dedicate managerilor seniori din organizații, am regretat că aceste cursuri nu se fac și pentru tinerii aflați la început de carieră. Piedica principală în calea accesului “juniorilor” la aceste programe este, de regulă, costul.

Așa că am hotărât ca, o dată pe an, să organizez o sesiune a cursului PCM care să fie accesibilă tinerilor excepționali care lucrează în sectorul non-profit. Atât eu, cât şi EXEC EDU, ne oferim serviciile în mod gratuit. Singurele costuri care trebuie acoperite sunt cel al profilului de personalitate, ale materialelor de curs şi ale meselor de prânz.

John Parr, coordonatorul PCM în România, a fost de acord să ne ofere profilurile de personalitate cu un discount de 40%. Astfel, costurile pentru un cursant sunt de 85 EUR fără TVA. Un loc la acest curs costă în mod normal 400 EUR.

Cursul are loc pe 18-20 aprilie la sediul Exec-EDU din București.

Dacă vrei să te numeri printre participanți, trebuie să lucrezi într-o organizație non-profit sau într-o instituție bugetară și să-mi trimiți pe adresa dragos [at] bucurenci [punct] ro un eseu de maximum 2 pagini în care să îmi povestești despre un proiect în beneficiul comunității pe care te mândrești că l-ai făcut în ultimii 3 ani. La finalul eseului scrie într-un paragraf de ce crezi că te-ar ajuta acest curs în cariera ta, precum și numele și datele de contact ale unei persoane de la care putem obține referințe profesionale despre tine. Deadline-ul pentru primirea eseurilor este vineri, 8 aprilie, ora 10:00. Câștigătorii vor fi anunțați aici pe blog pe 12 aprilie.

Pentru cei care nu aţi urmărit acest blog, PCM este o teorie a personalităţii şi un model contemporan de comunicare care te învaţă cum să te faci ascultat, nu doar auzit de ceilalţi. Este folosit cu succes de mii de profesionişti din întreaga lume, de la astronauţii NASA la fostul comandant suprem al forţelor NATO, g-ralul Wesley Clark, de la manageri şi preşedinţi de multinaţionale la secretarul de stat Hillary Clinton și la fostul preşedinte  Bill Clinton.

Felul în care oamenii percep lumea, canalele prin care comunică, impulsurile care-i motivează şi felul în care se comportă sub stres diferă în funcţie de personalitatea fiecărui individ. Modelul Process Communication te învaţă cum să comunici cu oamenii “pe limba fiecăruia”, astfel încât să te faci înţeles şi plăcut chiar şi de oameni cu personalităţi foarte diferite de a ta.

  1. De ieri dimineata verific tot timpul daca a aparut raspunsul 🙂 sentimentul dinainte sa afli o veste frumoasa e cel mai fain;)
    O saptamana cu soare pe dinauntru.

Leave a Reply