Da. In sfarsit ceva chiar simpatic pe blogul tau. Credeam ca ti-ai pierdut simtul umorului. Mai investeste (timp) si intr-un (sau intrun in functie de preferintele fiecaruia) scop nobil.
Umorul e de-apreciat aproape peste tot pe unde e bine dozat. Pimul spot (cel cu fructele)e mediocru, daca nu slab. Aruncarea / “eliberarea” mielului e peste medie. Nu ca realizare, ca idee.
Mi se pare slab totul dar cum tu ai un simt comercial foarte dezvoltat probabil stii mai bine de ce le-ai bagat pe blog. Probabil urmeaza sa colaborezi cu Burnett?
Traim intr-o tara in care ne consideram fiecare sanatosi si destepti. Nebuni si prosti sunt ceilalti. Lucrurile se complica insa cind prostia se dovedeste sanatoasa, iar nebunia geniala. Unii inteleg doar pe jumatate si sunt tentati sa copieze. Juriul arata jumatatea neinteleasa, adica “nu faceti asa”. Asa cum si Bucurenci lasa mereu la vedere si mesajele unor insistenti si incorigibili “Gica-contra”.
Juriul s-a uitat prea mult la TV si pare deja excedat.
@lector said: “Traim intr-o tara in care ne consideram fiecare sanatosi si destepti”
Inteleg ca ti-ai dat doctoratul in psihologia romanului si ai avut ca subiecti 22 milioane de cetateni? Altfel mi-e greu sa cred cum justifici astfel de afirmatii generalizante.
Clipul cu mielul e intr-adevar grobian/penibil. mai penibila decit clipul e insa, uniformizarea, nivelarea comentariilor.Am aruncat un ochi pe la “cosul de gunoi” si-am inteles si eu care-i menirea lui: sa-l pastrezi pe Codrut acolo!omul are dreptate, te-ai transformat intr-o mimoza, dar intr-una extrem de selectiva.vad ca tu si protejatii tai(Naumovici)v-ati facut un obicei interesant:loviti si pe urma fugiti.Veniti cu sentinte ultra-generalizatoare,luati in balon sarbatorile religioase,treceti totul prin ciururile si dirmoanele mistocarelii si apoi va ofuscati la cel mai mic atac asupra opiniei voastre.Ridicol!
Olimpiadele comunicarii nu inseamna numai advertising, iar atunci cand creezi o campanie de promovoare a unui asemenea eveniment doar in jurul publicitatii parca nu e in regula. Apoi, fiind un eveniment pentru incepatori in ale comunicarii, studenti, mesajul mi se pare total aiurea…Inteleg ca s-a mers pe umor, parodie, dar rezultatul e foarte slab.
@ioana “olimpiadele comunicarii nu inseamna numai advertising” mie mi se pare geniala ideea de a lua la misto OC lovind in echipele de la advertising. acolo se duce toata lumea in disperare. ai vazut cati sunt inscrisi anul asta? arunca un ochi si pe blogurile de echipa si ai sa vezi cate “idei revolutionare” seamana cu astea din clipuri.
Nu e nimik tare, dimpotriva. Scabros, penibil, aberant, autosuficient. De asta se sufera la greu: de autosuficienta. si in advertising, si in politica, chiar si la tine, bucurenci. ok, ai dreptul sa fii cum vrei, dar, sorry, esti doar un produs comercial ce a prins o nisa favorabila. si cam atat. exista in romania o gramada peste tine, de aceeasi varsta sau chiar mai mici. dar, ce sa zicem, asa cum e la moda sa fim pro sau contra basescu, e la moda orice.
clipul 2…. nu mi se pare nimica grozav…. sau asta era si ideea?
Da. In sfarsit ceva chiar simpatic pe blogul tau. Credeam ca ti-ai pierdut simtul umorului. Mai investeste (timp) si intr-un (sau intrun in functie de preferintele fiecaruia) scop nobil.
Umorul e de-apreciat aproape peste tot pe unde e bine dozat. Pimul spot (cel cu fructele)e mediocru, daca nu slab. Aruncarea / “eliberarea” mielului e peste medie. Nu ca realizare, ca idee.
Hm… e scabros video #2.
Nu e chiar de ris sa vezi un cadavru jupuit cazind pe asfalt.
Chiar nu si-a atins scopul efortul respectiv de marketing, ba dimpotriva.
Mi se pare slab totul dar cum tu ai un simt comercial foarte dezvoltat probabil stii mai bine de ce le-ai bagat pe blog. Probabil urmeaza sa colaborezi cu Burnett?
Traim intr-o tara in care ne consideram fiecare sanatosi si destepti. Nebuni si prosti sunt ceilalti.
Lucrurile se complica insa cind prostia se dovedeste sanatoasa, iar nebunia geniala. Unii inteleg doar pe jumatate si sunt tentati sa copieze.
Juriul arata jumatatea neinteleasa, adica “nu faceti asa”.
Asa cum si Bucurenci lasa mereu la vedere si mesajele unor insistenti si incorigibili “Gica-contra”.
Juriul s-a uitat prea mult la TV si pare deja excedat.
@lector said: “Traim intr-o tara in care ne consideram fiecare sanatosi si destepti”
Inteleg ca ti-ai dat doctoratul in psihologia romanului si ai avut ca subiecti 22 milioane de cetateni? Altfel mi-e greu sa cred cum justifici astfel de afirmatii generalizante.
Clipul cu mielul e intr-adevar grobian/penibil. mai penibila decit clipul e insa, uniformizarea, nivelarea comentariilor.Am aruncat un ochi pe la “cosul de gunoi” si-am inteles si eu care-i menirea lui: sa-l pastrezi pe Codrut acolo!omul are dreptate, te-ai transformat intr-o mimoza, dar intr-una extrem de selectiva.vad ca tu si protejatii tai(Naumovici)v-ati facut un obicei interesant:loviti si pe urma fugiti.Veniti cu sentinte ultra-generalizatoare,luati in balon sarbatorile religioase,treceti totul prin ciururile si dirmoanele mistocarelii si apoi va ofuscati la cel mai mic atac asupra opiniei voastre.Ridicol!
Olimpiadele comunicarii nu inseamna numai advertising, iar atunci cand creezi o campanie de promovoare a unui asemenea eveniment doar in jurul publicitatii parca nu e in regula. Apoi, fiind un eveniment pentru incepatori in ale comunicarii, studenti, mesajul mi se pare total aiurea…Inteleg ca s-a mers pe umor, parodie, dar rezultatul e foarte slab.
@ioana “olimpiadele comunicarii nu inseamna numai advertising”
mie mi se pare geniala ideea de a lua la misto OC lovind in echipele de la advertising. acolo se duce toata lumea in disperare. ai vazut cati sunt inscrisi anul asta? arunca un ochi si pe blogurile de echipa si ai sa vezi cate “idei revolutionare” seamana cu astea din clipuri.
Nu e nimik tare, dimpotriva. Scabros, penibil, aberant, autosuficient. De asta se sufera la greu: de autosuficienta. si in advertising, si in politica, chiar si la tine, bucurenci. ok, ai dreptul sa fii cum vrei, dar, sorry, esti doar un produs comercial ce a prins o nisa favorabila. si cam atat. exista in romania o gramada peste tine, de aceeasi varsta sau chiar mai mici. dar, ce sa zicem, asa cum e la moda sa fim pro sau contra basescu, e la moda orice.