Da, facan o analiza de continut iti pot spune ca este f ok. Jovialitate si ludic. Personal, nu percep ca fiind potrivit sloganul “Ridica-te deasupra orasului”. Aici cred ca ar fi bine daca s-ar veni cu altceva.
Culoarea este excelent aleasa. Imaginea este retro, duce la Bucurestiul de alta data. Aluziile bine concepute. Sunt targhetate pe varsta de 25 – 40 de ani, intelectuali. Deci, daca asta era targhetul este f bine. Nu pot spune decat ca este f ok. In afara de sloganul mai sus mentionat.
Atentie, insa, Dragos, ad-urile sunt landscape. Nu merge pe orice in formatul asta. 🙂 Nu este rau deloc. Go cicloteque!
imi place muuult:)jocurile de cuvinte sunt foarte faine(pretentioase, totusi, dar e ok avand in vedere ca nu-i vorba despre o afacere ci despre o idee si un mod de viata-nu?),iar sloganul cu survolarea orasului mi se pare foarte potrivit pentru ca traduce faptul ca orasul a devenit insuportabil si-ti vine sa il parasesti..in sus-vin dintr-un oras mult mai nepoluat si trust me, i can really feel the diffrence. in plus, poti fi mai bun decat orasul alegand sa fii deasupra lui. afisele astea au viitor.
Grafica de la cel pentru femei merge, chiar imi place. Insa cea de la cel pentru barbati nu mi se pare asa de reusita. Jobenul, palaria sau ce-o fi plus papionul sunt misto, dar ca sa fac precum niste guvizi de la televizor “dar produsul unde e?”. Nu ma duce deloc cu gandul la bicicleta.
Sloganul “Ridica-te deasupra orasului” e interesant si frumos, dar mesajele, la fel ca si Adnana, nu prea le inteleg. La doamne “spite” imi pare ca rimeaza cu “fite”, iar la domni e cumva vreo aluzie la echipamentul din dotare? Nu de alta, dar pe mine unul nu ma convinge. Iar la cum arata bicletele , nu ma simt deloc mascul feroce. Plus ca ce domn e ala care sta cu ea-n pamant? 🙂
cred ca imaginile propuse cu mesajul lor se adreseaza numai unui public branché.
ori,sistemul cicloteque ,recunoscut foarte practic, ar trebui folosit de toata lumea.
sau poate doriti folosirea bicicletei doar ca trend menit sa umfle in pene locuitorul manhatanului bucurestiului?
Mie imi plac. Neconventionale. Funny. In trend. Mi-a luat ceva pana sa asociez spite cu fite. Initial m-am gandit la tanti mitza biciclista care a cazut si si-a rupt spita:P pardon de trimitere. Asta pt ca deja cricul pana la pamant, suna a fenomen de circ:P si na…
Practica m-a invatat ca se poate si invers. Am inchiriat ieri o bitzikla de la cicloteque, si cam stangace avand in vedere ca n-am mai stat pe bicicleta de vreo 2 ani, am plecat cu cricul lasat. 🙂 Intr-o vreme niste pusti au inceput sa strige dupa mine…alo, alo aveti cricul lasat…am ignorat si nici n-am procesat informatia crezand ca sunt apostrofari de genul …alo, alo vezi ca ti se invarte lantul. Au insistat totusi sa ma salveze si in final m-am executat si eu si mi-am ridicat cricu’. Asa ca se poate si doamne cu cricul pana la pamant.
Oricum a fost foarte fain. Mi-as dori totusi ca bordurile, inclusiv cele de pe traseul de biciclete, sa nu aiba 30 de cm inaltime…si mi-as mai dori sa fie mai ushoare bicicletele, dar cred ca parerea mea nu e prea relevanta in cazul asta, avand in vedere ca si statura si conditia fizica imi sunt sub medie.
Afisele mi se par coole, si am inteles si jocurile de cuvinte, desi cel pentru domni imi suna si mie mai evident.
@gabi: sa nu-mi zici ca “target”-ul intelectual de 24 – 40 ani se jeneaza de bicicleta aia, dar nu se jeneaza sa stea cu cricul in pamant. In orice caz, data viitoare o sa pun un NSFW sau xxx daca va fi cazul si-mi cer scuze persoanelor care s-au oripilat.
sunt misto. alora care le-au produs li se cam invarte lantu’ la creier. eu as merge si pe o campanie impotriva furtului de biciclete, de la Cicloteque sau nu.
care-i faza cu “doamne cu spitze”? e tot aluzie sexuala ca la varianta pt garsoni?
Imaginile sunt ok, sugestive, tot tacamul. Mesajele insa nu le inteleg(pt both genders).
Da, facan o analiza de continut iti pot spune ca este f ok. Jovialitate si ludic. Personal, nu percep ca fiind potrivit sloganul “Ridica-te deasupra orasului”. Aici cred ca ar fi bine daca s-ar veni cu altceva.
Culoarea este excelent aleasa. Imaginea este retro, duce la Bucurestiul de alta data. Aluziile bine concepute. Sunt targhetate pe varsta de 25 – 40 de ani, intelectuali. Deci, daca asta era targhetul este f bine. Nu pot spune decat ca este f ok. In afara de sloganul mai sus mentionat.
Atentie, insa, Dragos, ad-urile sunt landscape. Nu merge pe orice in formatul asta. 🙂 Nu este rau deloc. Go cicloteque!
imi place muuult:)jocurile de cuvinte sunt foarte faine(pretentioase, totusi, dar e ok avand in vedere ca nu-i vorba despre o afacere ci despre o idee si un mod de viata-nu?),iar sloganul cu survolarea orasului mi se pare foarte potrivit pentru ca traduce faptul ca orasul a devenit insuportabil si-ti vine sa il parasesti..in sus-vin dintr-un oras mult mai nepoluat si trust me, i can really feel the diffrence. in plus, poti fi mai bun decat orasul alegand sa fii deasupra lui. afisele astea au viitor.
Ceva inedit care te duce cu gandul la vechiul oras…numit Micul Paris.O imbinare a elementelor vechi cu cele moderne. Nota 10 plus pentru idei.
Nu ştiu dacă toţi se prind, dar e super tare ideea.
Mmmda, sunt nişte domni şi nişte doamne foarte speciale 🙂 Mai bine puneau poze cu ei ca să ne gândim cam cum arată bicicletele.
Grafica de la cel pentru femei merge, chiar imi place. Insa cea de la cel pentru barbati nu mi se pare asa de reusita. Jobenul, palaria sau ce-o fi plus papionul sunt misto, dar ca sa fac precum niste guvizi de la televizor “dar produsul unde e?”. Nu ma duce deloc cu gandul la bicicleta.
Sloganul “Ridica-te deasupra orasului” e interesant si frumos, dar mesajele, la fel ca si Adnana, nu prea le inteleg. La doamne “spite” imi pare ca rimeaza cu “fite”, iar la domni e cumva vreo aluzie la echipamentul din dotare? Nu de alta, dar pe mine unul nu ma convinge. Iar la cum arata bicletele , nu ma simt deloc mascul feroce. Plus ca ce domn e ala care sta cu ea-n pamant? 🙂
🙂 mie mi-a luat cateva secunde s-o inteleg pe aia cu doamnele da in rest is ok, daca ideea e sa stai un pic sa te gandesti
Nu-s chiar extraordinar de grozave dar pentru targetul lor sunt interesante.
@rodica: pls, explica-mi-o shi mie pe aia de la doamne…eu n-am intzeles ce e cu spitze/
cred ca imaginile propuse cu mesajul lor se adreseaza numai unui public branché.
ori,sistemul cicloteque ,recunoscut foarte practic, ar trebui folosit de toata lumea.
sau poate doriti folosirea bicicletei doar ca trend menit sa umfle in pene locuitorul manhatanului bucurestiului?
Masculine.
Ce parere ai de pornografia juvenila?
o zi minunata iti doresc
Mie imi plac. Neconventionale. Funny. In trend. Mi-a luat ceva pana sa asociez spite cu fite. Initial m-am gandit la tanti mitza biciclista care a cazut si si-a rupt spita:P pardon de trimitere. Asta pt ca deja cricul pana la pamant, suna a fenomen de circ:P si na…
…sa inteleg ca bicicletele cu spite sunt pentru doamne…si cele cu cricul pana la pamant sunt pentru domni, nu?…:) Nu se poate si invers?…
Dragos. Mai mediaza si tu comentariile. Sau…e ok si cu imagini ca cele la care face referire Cristian?
🙂
Practica m-a invatat ca se poate si invers. Am inchiriat ieri o bitzikla de la cicloteque, si cam stangace avand in vedere ca n-am mai stat pe bicicleta de vreo 2 ani, am plecat cu cricul lasat. 🙂 Intr-o vreme niste pusti au inceput sa strige dupa mine…alo, alo aveti cricul lasat…am ignorat si nici n-am procesat informatia crezand ca sunt apostrofari de genul …alo, alo vezi ca ti se invarte lantul. Au insistat totusi sa ma salveze si in final m-am executat si eu si mi-am ridicat cricu’. Asa ca se poate si doamne cu cricul pana la pamant.
Oricum a fost foarte fain. Mi-as dori totusi ca bordurile, inclusiv cele de pe traseul de biciclete, sa nu aiba 30 de cm inaltime…si mi-as mai dori sa fie mai ushoare bicicletele, dar cred ca parerea mea nu e prea relevanta in cazul asta, avand in vedere ca si statura si conditia fizica imi sunt sub medie.
Afisele mi se par coole, si am inteles si jocurile de cuvinte, desi cel pentru domni imi suna si mie mai evident.
Public tinta: intelectuali. Ya, right!
Mesajele … sunt precum cele din mica publicitate care suna cam asa: Vand patut pentru copii cu picioare de lemn.
@gabi: sa nu-mi zici ca “target”-ul intelectual de 24 – 40 ani se jeneaza de bicicleta aia, dar nu se jeneaza sa stea cu cricul in pamant. In orice caz, data viitoare o sa pun un NSFW sau xxx daca va fi cazul si-mi cer scuze persoanelor care s-au oripilat.
indraznet de porno, f. tari:)
sunt misto. alora care le-au produs li se cam invarte lantu’ la creier. eu as merge si pe o campanie impotriva furtului de biciclete, de la Cicloteque sau nu.