Mitrana s-a gândit să-mi ia un cadou care, din păcate, nu există. Există, în schimb, o foarte deşteaptă campanie de branding. Voi ştiaţi de ea?
Mitrana s-a gândit să-mi ia un cadou care, din păcate, nu există. Există, în schimb, o foarte deşteaptă campanie de branding. Voi ştiaţi de ea?
Da 🙂 circula de ceva vreme pe net si a facut deja istorie. Desi mi s-a parut o campanie de genul “unde dai si unde crapa”, se pare ca a avut succes.
E cam fain 🙂
Vreau si eu 3 bucati,
Nu cred ca ar dori cineva sa faca o proiectie cu acel telefon, deoarece eu fac prezentari de 2-3 ore si nu cred ca rezista 1 zi intreaga acel telefon.
Poate doar pe Dorobanti…
Da, stiam de el. Chiar am scris si eu un post despre asta pe blogul meu acum ceva timp. Fain gadget… dar din pacate nu cred ca va putea fi niciodata materializat. Cel putzin faza aia cu facutul cafelei nu are cum sa devina reala, avand in vedere capacitatea telefonul, care e mult mai mica decat continutul canii de cafea prezentate. Ca sa nu mai punem si alte componente interne, care mai “fura” din spatiul total cuprins in carcasa.
@stropinela never say never…cred ca se poate si a coffee-making phone, daca prelucreaza aceeasi cantitate de apa, marindu-i treptat concentratia. one at a time, that is. numai ca, sincer, nu cred ca ar avea prea mare succes un astfel de telefon. se pare ca, cel putin in medie, utilizatorii prefera telefoane cu tools cat mai putine (destul de paradoxal). ceva inutil nu are cum sa adauge valoare…