Bine zice Cosmin Alexandru:
Lăudabilă campania “Noi vrem respect” iniţiată de Realitatea TV. Din păcate îi lipseşte un lucru important ca ea să fie pe deplin demnă de respect. Cade exact în păcatul pe care îl reproşează politicienilor: evitarea responsabilităţii. Dacă şi-ar fi respectat până la capăt publicul telespectator, şi-ar fi asumat partea de responsabilitate în crearea situaţiei pe care acum o deplânge.
(…) Eu aş fi respectat mult mai mult atât Realitatea TV, cât şi campania ei dacă, în testimonialul scris şi citit cu atâta convingere pe post, girat de ireproşabilul Victor Rebengiuc, Realitatea TV ar fi făcut loc, între rândurile în care condamnă toate autorităţile, şi pentru două rânduri în care să-şi asume partea de responsabilitate pentru fundătura în care am ajuns toţi.
Adică dacă ar fi făcut ceva diferit de politicienii şi funcţionarii incriminaţi: în loc să dea vina doar pe alţii, ar fi spus cinstit, curajos “da, am contribuit şi noi, ca mass-media, cumva la dezastru; am plimbat şi noi, din emisiune în emisiune, prea multe nulităţi tupeiste şi agresive pe care le-am ajutat astfel să devină modele de urmat în spaţiul public românesc; acum înţelegem, regretăm şi vrem să facem lucrurile diferit în viitor.”
(…) Şi eu vreau respect. Dar am învăţat că, în cazul oamenilor care contează pentru mine, cea mai bună cale de a-l obţine este ca întâi să-l ofer.
:: tot textul aici
asa este, are dreptate.Imi amintesc ca mentorul meu acum ceva ani, cand tot ii tot vorbeam eu de cinste si onoare(cum ii sade bine tanarului la inceput de drum:))..mi a spus:” daca tu vrei ca oamenii sa fie corecti , trebuie sa incepi prin a le arata tu asta, altfel nu se cuvine sa emiti pretentii” .cata dreptate are, desi asumarea responsabilitatii, recunosc este f grea. trebuie s o facem daca tot vrem schimbarea. Sigur lucrurile pot fi mai bune, insa tot e bine. Uite si campania pro tv ului” jos palaria” cat si cea a Realitatii sunt ceva , reprezinta un inceput , chiar daca nu perfect si nu din cel mai altruist motiv, dar daca vrem ca macar oamenii care vin dupa noi sa traiasca mai bine , eu cred ca fiecare trebuie sa aiba grija de coltisorul lui. Asa este, din pacate, media are o parte mare din vina, dar din pacate si noi, telecomanda e in mana noastra, nu ne obliga nimeni sa ne uitam, ea nu este decat raspunsul la cererea noastra a publicului. Eu inca sper ca o sa vina momentul in care media va realiza cat impact poate sa aiba asupra oamenilor si l va directiona putin altfel.
Este vina televiziunii dar este vina mai mare a celor care stiu ca au contract cu GFK, ce masoara audinetele, cei care au people-metre in casa, sunt anonimi dar se stiu ei bine ( 2200 de astfel de dispozitive sunt cele care dau datele ) deoarece acestia pot sa schimbe telecomanda si sa puna in cap orice emisiune. Ar trebuii sa ne adresam lor sa dea pe emisiuni educative si sa nu mai stea pe OTV.
Campania celor de la Catavencu vine ca un raspuns al campaniei celor de la PROTV.
Amandoua dau bine pe sticla, insa nu au substanta, sunt din plastic si nu transmit nimic,
Insa jos palaria pentru campania REALITATEA de acum cateva luni, cu proiectul de impadurire a romaniei.
Victor MAXIM general manager PEOPLE Inc. Romania
Zâmbeşte: au adăugat un promo în care spun “poate că ne-am înşelat” (atunci când n-am filtrat mai bine, sau cam aşa ceva).
Uau!