Vine o vreme în viaţa fiecărui om ocupat când clasicele Post-It-uri nu mai ajung pentru a ţine o listă cu ce ai de făcut. Fie se înmulţesc necontrolat, fie devin ilizibile, incerte sau, cel mai rău, de negăsit.
Am încercat de-a lungul timpului diferite sisteme electronice, dar am renunţat la fiecare pentru că niciunul nu reuşea să fie disponibil pe toate platformele pe care lucrez eu.
Azi noapte, zeul Project Managementului s-a îndurat de mine şi mi-a arătat lumina: Remember the Milk. Nu doar că e versatil şi poate inclusiv să-ţi asocieze puncte pe Google Maps cu fiecare sarcină, dar versiunea Pro mai face câteva şmecherii:
- funcţionează în dreapta GMail-ului, deci e sub ochii mei o mare parte din timpul pe care-l petrec la calculator
- se sincronizează cu Task-urile din Blackberry
- are o adresă de mail care transformă mesajele primite în task-uri noi
Şi mai e şi foarte intuitiv: procesează chestii ca “bancă tomorrow 9 am” sau “doctor 9 nov 5pm”. Aşa că acum mi-e mult mai greu să mai uit să cumpăr laptele (de soia).