Pentru penultima achiziţie făcută cu cardul BRD ePayment, mi-am pus colegii de la MaiMultVerde să aleagă între o maşină de pâine şi un expressor. Toată lumea a votat pentru maşina de pâine, mai puţin Doru, directorul nostru, aşa că, cu toate că-l iubim foarte mult pe d-l director, m-am văzut silit să iau şi maşină de pâine şi expressor.
Pe dinafară-i vopsit Mastercard-ul şi-năuntru e RomCard-ul
Dar aceste ultime cumpărături n-au fost lipsite de peripeţii. Pentru prima, am zis să folosesc din nou emag.ro, ca să verific şi experienţa clientului care revine. Lucrurile au decurs rapidissim de data asta, pentru că toate informaţiile fuseseră salvate.
Când să introduc, însă, codul de securitate MasterCard, aflu că e greşit. Nu se poate, îmi zic. Sigur e corect codul. Cer indiciul creat de mine, primesc textul “VHWndeS8TckusM+xBPp0+w== hoyQlzaPYgmSV/xSrveB4y6uhyCB1A3xuqvn9QmR/uc=”. Sun la BRD, sunt trimis la RomCard. Acolo un nene îmi spune că bănuieşte despre ce e vorba, promite să verifice şi să mă sune înapoi. Peste vreo oră şi ceva, sun eu din nou. Răspunde un portar: “staţi să vedeţi, că nu mai e nimeni pe-aici” (era ora 5 şi ceva). Într-un târziu, găseşte pe cineva care-mi spune că s-a rezolvat, îmi şi explică ce s-a întâmplat, ce probleme au avut ei cu serverele şi mă pune să încerc din nou. Încerc din nou şi merge. Ce n-am înţeles e de ce mi-a explicat ceva ce nu-l rugasem să-mi explice şi de ce nu m-a sunat omul care a zis că mă sună?
Achiziţia cu ghinion nu s-a oprit aici. Azi, când am pus în funcţiune maşina Rohnson R295, am constatat, după ce pusesem toate ingredientele în cuvă, că nu-i funcţiona una dintre cele două palete. Am sunat la service, m-au îndrumat către eMag, de unde m-au trimis la formularul online de pick-up & return. Am împachetat maşina la loc, cu tot cu aluatul nedospit în ea, iar acum aştept să vină s-o ridice.
Mai mult electro, mai puţin fun
Expressor-ul l-am luat de pe electrofun.ro, site găsit tot în lista asta. Procesul de achiziţie e gândit oleacă cu picioarele. După ce introduci o dată datele tale, datele de facturare şi datele de livrare, formularul GeCAD ţi le mai cere o dată şi nu le preia decât fragmentar şi eronat pe cele deja introduse. Le-am completat conştiincios ca nu cumva, Doamne fereşte, să ajungă expressorul prin vecini.
Peste vreo două zile, mă sună un tip care se recomandă de la electrofun.ro şi, uşor sictirit, îmi spune că modelul pe care l-am cerut eu nu mai e pe stoc. Îmi spune că are ceva similar, mă-ntreabă dacă-l vreau (cu un ton care sugera – “îl vrei, nu-l vrei, treaba ta, mie oricum mi se rupe”), îi zic că da. “Păi şi cum facem cu diferenţa de preţ?” mă-ntreabă el, din nou, cu un ton absolut straniu, ceva în genu: “Ce să-ţi fac, frate, dacă eşti indecis, ba îl vrei p-ăla, ba îl vrei p-ălălalt, acu zi cum facem cu banii, că n-am toată ziua să stau după tine!”. Convenim să plătesc cash cei 60 RON diferenţă. Sunt eu prea idealist să-mi închipui că dacă site-ul ăsta era nemţesc sau britanic, mi-ar fi oferit noul model fără nicio diferenţă de preţ, pentru că şi-ar fi asumat responsabilitatea de a nu mai putea livra ceva ce oferiseră deja spre vânzare?
În fine, a doua zi mă sună iar individul. Vocea şi tonul, neschimbate. Mă-ntreabă pe ce date să facă factura. Îi răspund, dar îi atrag atenţia că am completat de două ori informaţiile astea şi că probabil au o problemă la site. Răspunsul m-a încuiat, recunosc:
“Da, puteţi să faceţi o reclamaţie dacă doriţi, vă daţi seama că pe mine nu mă interesează, eu lucrez la Vânzări”.
Dar trebuie să precizez că toate experienţele astea s-au şters astă-seară, când am băut primul cappuccino home-made din viaţa mea. Mă rog, office-made, dar asta nu schimbă cu nimic plăcerea gustului.
Am să revin cu ultima achiziţie, cea în care voi folosi şi punctele de fidelitate. Şi cu câteva concluzii despre shoppingul online în România, în general, şi despre cel cu cardul BRD ePayment în special.
Am să revin cu ultima achiziţie, cea în care voi folosi şi punctele de fidelitate. Şi cu câteva concluzii despre shoppingul online în România, în general, şi despre cel cu cardul BRD ePayment în special.
Da vad ca merge campania asta nu gluma.
Mai ti minte cand spuneam ca esti formator de opinie ? am avut dreptate !
Ps: sunt al 3000-lea pe twitter-ul tau (:
Victor Maxim
Dragos, eu am un facator de paine Philips de vreo 10 ani. Nu-l folosesc, ca la un moment dat ma facusem dublu de prea multi carbohidrati si sedentarism de spectator al cresterii painii. Daca-l vrei, ti-l trimit prin posta ca umila contributie la cauza verde si fericirea burtii voastre.
Ze daunsaid ar fi ca e cu stecher de 110 V si ca nu garantez nimic. Ze apsaid este ca am un lung sir de cliente satisfacute. Ti-as da si link, dar ma papa akismetu’
Dar daca esti amator de slow food, cum ar transpare din emisiunile tale, vezi ca poti face paine “neframantata”. Iti spune cum “Dan Bittman, aka The Minimalist” din NYT YouTube Channel (cauta Making No-Knead Bread)
Mda, fascinante experientele tale de cumparaturi, in curand o sa ne detaliezi si cum procedezi cand mergi la toaleta, nu? :(((((((
@zamo, mulţumesc frumos, dar cei de la emag au verificat maşina şi mi-o trimit înapoi luni
mersi şi ptr reţeta cu pâinea, cred că o s-o pun şi pe blog. mi se pare fascinantă (nu cred că pâinea frământată e fast-food, dar ca variaţie culinară e f tare)