Nu ştiam că luna decembrie e şi luna studioşilor 🙂 Pentru prima dată de când ţin cursul de Process Communication Model®, am atins numărul maxim de cursanţi cu o săptămână înainte de a începe cursul.
Dacă vă mai gândeaţi să vă înscrieţi la cursul din decembrie, trebuie să vă anunţ că, din păcate, nu mai este posibil. Dar am stabilit deja datele pentru cursul din ianuarie (26-28), aşa că vă puteţi rezerva de pe acum un loc folosind formularul de înscriere.
hahaha … ce strategie : inscrieti-va , ca abia mai am locuri ! hahahaha !
@valeria posibil să fi citit cam multe cărţi de marketing for dummies şi să vezi acum “strategii” peste tot?
“strategie” ar fi fost dacă ziceam: “mai sunt doar 2 locuri la cursul din decembrie, înscrieţi-vă repede ca să nu le pierdeţi!”
eu am anunţat că nu mai sunt locuri la cursul din decembrie (licenţa PCM nu-mi dă voie să instruiesc mai mult de 18 cursanţi pe sesiune) şi am anunţat datele cursului din ianuarie (în mod normal aş fi făcut asta după încheierea celui din decembrie).
la fiecare curs cei mai mulţi cursanţi s-au înscris în ultima săptămână dinaintea cursului. mi s-a părut firesc să-i anunţ că nu mai e posibil şi să le dau o opţiune.
care “strategie”, aşadar?
M-am uitat pe site la “Cui se adreseaza?” si ma intreb daca are rost sa ma inscriu si eu, studenta fiind (Marketing, anul II). Ce zici?
@Raluca Dacă ai de gând să lucrezi în marketing şi comunicare, îţi va fi de folos pentru că vei învăţa cum să-ţi calibrezi mesajul pentru toate tipurile de personalitate pe care le poate cuprinde publicul căruia vei vrea să i te adresezi.
Aceasta este, de altfel, principa aplicaţie a modelului PCM în marketingul politic şi explică admiraţia unor oameni ca Bill şi Hillary Clinton pentru model.
În plus, PCM este util oricui conduce echipe sau lucrează cu furnizori de servicii (cum ar fi o agenţie de publicitate), ceea ce e de crezut că ţi se va întâmpla destul de repede în domeniul pe care ţi l-ai ales.
Multumesc frumos pentru raspuns! Abia acum l-am vazut. O sa incerc sa vin si eu.