Sunt un partizan necondiţionat al noilor media şi, aşa cum cred că viitorul cărţilor stă în cititoarele tip Kindle, sunt convins că viitorul revistelor glossy este asigurat de dispozitivele tip iPad.
Dacă aţi folosit aplicaţia Time pentru iPad, ştiţi despre ce vorbesc. Glossy publishing is dead. Long live glossy publishing!
Cu atât mai mult mă bucur să semnalez o premieră: revista The One poate fi accesată acum şi pe iPad. Proiectul, pus la cale şi implementat de Andreea Esca, Remus Achim şi Orlando Nicoară, a produs o aplicaţie care poate fi descărcată gratuit şi pe care v-o recomand călduros, fie şi numai pentru pictorialul mai vechi cu Laura Cosoi (care arată minunat, indiferent cu ce s-ar îmbrăca, dar pe care pictorialul Andreei Macri o pune în lumina apetisantă a unei decadenţe strălucitoare).
numara cati romani si-au cumparat ipad si imparti la 3 si o sa vezi traficul 🙂 banuiesc.
Cred ca e un lucru bun!Pana o sa imi iau un Ipad, raman la variantele clasice!:)
Este o initiativa laudabila, avind in vedere ca presa tiparita este in cadere libera. Eu una mizez foarte mult pe influenta canalelor mediatice online, amplificata de astfel de gadgeturi de ultima generatie (pe care poti sa le porti cu tine oriunde spre deosebire de laptop).