Am fost onorat de propunerea de a deschide rubrica “invitatul lunii” cu textul Anatomia unei idei luate de-a gata pe noua platformă de dezbateri RaiffeisenComunități.ro lansată de Raiffeisen Bank.
Am scris despre o temă care mă preocupă de multă vreme, dar pe care m-am abținut până acum să devin foarte vocal:
Ipocrizia companiilor care derulează programe de CSR e una dintre acele idei luate de-a gate, care merită demontate din când în când măcar de dragul anecdotei, dacă nu și al bunului simț. Să vedem, așadar, din ce se compune acest automatism mental.
:: continuarea pe Raiffeisen Comunități
Această platformă nu este prima dintre inițiativele Raiffeisen în beneficiul comunității. Anul trecut au investit aproape 6,3 milioane de lei în programele de responsabilitate socială, s-au implicat activ în promovarea mersului pe bicicletă, în susținerea proiectelor sociale ale United Way și au implementat o serie de proiecte proprii precum Raiffeisen Bucharest City Marathon și ABCdar bancar.
Împreună cu Asociaţia MaiMultVerde, au realizat spaţii verzi şi de joacă în cinci oraşe din România: Ploieşti, Călăraşi, Alexandria, Galaţi şi Focşani. Amenajarea Parcurilor MaiMultVerde & Raiffeisen Bank, cu o suprafaţă de aproximativ 500 de metri pătraţi, a început în septembrie 2010 şi a beneficiat de sprijinul autorităţilor locale din fiecare oraş.
Puteți afla noutățile RaiffeisenComunități.ro urmărind contul de facebook, canalul lor youtube sau pe Twitter la @RaiffComunitati.
felicitari pentru parteneriat si succes cu proiectul.
Ca tot veni vorba de Raiffeisen, eu sunt putin cam nemultumit de ei