Joi, 26 martie, intre orele 13 si 15, Cosmin Alexandru, presedintele asociatiei Erudio si Madalina Uceanu, director executiv al AIMS Human Capital Romania, vor discuta in direct impreuna cu cititorii Wall-Street despre brandingul personal si despre diferentele specifice generate de criza in privinta imaginii personale a managerilor romani.
Zice Cosmin într-un articol publicat pe Wall Street:
Din perspectiva mea, in ziua de azi un brand personal exista in masura in care exista in mass-media, in oricare dintre formele ei moderne. Un bun renume intre cunoscuti nu e un brand personal, ci doar un foarte util punct de plecare. Pasul acesta, intre cercul proxim si publicul larg, e cel mai greu de facut, pentru ca e asociat cu riscurile pe care expunerea le aduce. Aici e greu sa gasesti balanta optima intre a ramane cine esti, cine iti doresti sa fii si cine vrea publicul tau tinta sa fii sau sa devii.
Intre a deveni mai bun si a da si altora de stire ca ai devenit mai bun. Intre a te multumi pe tine si a fi util si celorlalti. Intre a avea succes si a te bucura de el cu modestie. In cursurile de branding personal pe care le tin, foarte adesea sunt intrebat care e raportul intre forma si continut in crearea unui brand personal. Raspunsul este, ca si domeniul, foarte personal. Fiecare poate decide daca investeste timp, bani, efort si altele mai degraba ca sa imbrace cu o forma elaborata un continut mic sau mai degraba cu o forma minimala un continut bogat.
Buna ziua.
Am citit acest articol de 3 ori (cred ca este de ajuns) si tot nu reusesc sa-mi clarific cateva dileme.
1.Pas facut intre brand personal-cerc proxim-public larg!?????
2.Balanta are trei talere?
3.Oare publicul tau (deja existent) nu doreste sa fii ceea ce deja esti? Nu uita! “Publicul tau”
Cred ca s-a simtit important in momentul exprimarii.
Cand eram mai tanar parca nu vorbeau chiar toti.