În care bicicleta îşi dă arama pe faţă

Nu vreau să fiu înţeles greşit, dar astăzi mi-am schimbat radical părerea despre Black Magic Woman: a cold hard old bitch, that’s what she is. (vorbitul ăsta buruenos de la ultima carte a lui Welsh mi se trage).

Azi n-am mai avut la fel de multă inspiraţie la alegerea traseului ca zilele trecute: am urcat iar la turnul de apă din capul satului şi am luat-o pe vechiul drum spre refugiul Iezer. Am mers mai mult pe lângă bicicletă, urcuşul a fost prea greu. Dar şi peisajele mi s-au părut pe măsură.

Vedere spre Lereşti

Apoi, când m-am hotărât, totuşi, s-o iau la vale a început partea hardcore. O pantă pe care mi-era greu să-mi ţin echilibrul chiar şi când stăteam pe loc, presărată cu pământ moale şi ud. Amestecul a acoperit repede roţile cu o pastă uniformă, lăsându-le aproape fără aderenţă. Mi s-a tăiat respiraţia la fiecare curbă mai ascuţită, la fiecare copac care se îndrepta cu repeziciune spre mine, la fiecare derapaj care mă obliga să slăbesc frâna, accelerând căderea.

Când am ajuns jos, am decis că mi-am luat porţia de adrenalină pe excursia asta. Cred că am slăbit puţin de la stress cât a durat  coborârea, dar am câştigat ceva foarte important: am acum încredere că, oriunde aş vrea să ajung, Black Magic Woman e-n stare să mă ducă acolo 🙂

Ultima porţiune de drum, prin albia pietroasă a pârâului Ursu, mi s-a părut un fleac. Am şi căzut de două ori, mai precis ea a căzut, eu am reuşit să sar şi am scăpat nevătămat. Cred că a fost felul ei de a-mi arăta că she’s ready to take a bullet for the President…

1. Of… doar of.
    Sincer, iţi invidiez porţiile de adrenalină. Aş da oricând căzăturile mele urbane pe o buşitură sănătoasă în albia vreunui pârâu.
    Eh, când s-o face ăla micu’ mare!

2. 🙂 Foarte fain! Cam aşa ceva cred şi eu despre bicicleta mea…Am încercat-o într-o coborâre noroioasă prin pădure şi a fost minunat! Totuşi prefer drumurile previzibile, cu peisaje pe care le pot admira fără să mă gândesc că iau în braţe fiecare copac!

3. @micky miss president?? haha
    @bucurenci cred ca ai omis un “i” la un anumit cuvant din randul 3, nu spun care :). well enjoy ur time 🙂 frumoase peisaje, challenging adventure…

4. Buna, Dragos. Am vazut ca esti prieten bun cu Cabral, nu stiu daca i-ai citit blogul in ultimul timp(la asta ma refer http://www.cabral.ro/de-sufletel/iarta-ma-copila-mea/comment-page-2#comment-60243), dar noi ne-am gandit sa facem ceva ca sa-i sprijinim. Uite la ce ne-am gandit, iti arat comentariul postat si pe blogul lui Bendeac:
    “una. nu stiu daca ai citit blogul lui cabral si comentariile, dar Potnia a venit cu ideea sa facem ceva(cuvintele ei:Ma asteptam la altceva din partea ta. Imi pare rau ca nu sunt din Bucuresti. As stabili o intalnire cu alti cititori ai blogului si am marsalui pe strazi dati cu crema de ghete pe fata…Trebuie facut ceva. Voi aveti acolo miezul mass-mediei. Faceti ceva. Stiu ca este usor de spus si mai greu de facut. Insa in Bucuresti ai mai mari sanse ca cineva sa te vada si sa te auda.), poate “marsaluim” prin Bucuresti cu crema de pantofi pe fata si pene negre(cearceafuri negre de exemplu, le vopsim noi cu ceva), dar ar trbui sa propuna cineva, era bine daca propuneati amandoi, poate si dragos bucurenci, hai sa ne adunam, dar voi ati putea face mai multe pe blogurile voastre, adica sa propuneti sa vedem cati oameni se aduna.
    mi-ar placea sa propuna si cabral asta, dar ma indoiesc ca o va face.”
    nu stiu daca este o idee buna…va las pe voi sa decideti.