Azi merg la un seminar de strategie ţinut de Graeme Douglas şi Paul Colman, senior plannerii de la Wieden+Kennedy, agenţia care a semnat bijuteriile astea:
Seminarul e organizat de Smark.
Azi merg la un seminar de strategie ţinut de Graeme Douglas şi Paul Colman, senior plannerii de la Wieden+Kennedy, agenţia care a semnat bijuteriile astea:
Seminarul e organizat de Smark.
Nu prind la noi aceste clipuri.
Lucrez in media de mai bine de 6 ani, am colaborat cu mai bine de jumatate din agentiile de creatie din Romania si am facut studii cu 2 dintre cele mai reprezentative companii de cercetare.
Ce spui tu ca este interesant la clipurile celor de la HONDA nu prinde in viata romanilor. Ce vezi tu la TV nu sunt cele mai reusite spoturi, insa asta vor romanii nostrii, analfabeti, murdari, care put de la 3 metrii, care nu se spala pe dinti, care poarta din cap pana-n picioare haine de 100 de ron….
Tu vrei ca ei sa ia parte la mesajul esential al clipurilor ? Sa fii multumit ca ai oameni tineri care pun o mana de ajutor la proiectele de mediu.
f frumoase intradeva. sunt de accord 😛
mesajul e clar, cu toate ca in filmuletul 2 sunt anumite momente cam incredibile…:)) noroc cu exista calculatoarele si simularile 3D, care iti misca lucrurile cum ai tu chef, fara sa apara sfori in scena. :)) tre sa luam mesajul mot-a-mot? in realitate daca nu merge ceva cum trebuie il impingi tu cu manuta ghidata de capul de pe umeri.:P