Prima noapte sub cerul liber

Drumul a durat mai mult decât am prevăzut, aşa că ieri pe la ora 7.30 ajunsesem abia prin defileul Jiului. Am hotărât să campăm pe lumină: am continuat să mergem pe ruta Vulcan-Lupeni-Uricani, dar după Câmpu lui Neag am luat-o pe un drum lateral în căutarea unui tăpşan unde să ne oprim. Drumul s-a transformat repede într-o potecă abruptă şi noroiasă, aşa că am putut să testez pentru prima dată calităţile Hilux-ului. S-a comportat impecabil şi asta mi-a dat o stare de siguranţă pentru drumurile care vor urma.

Am campat în marginea pădurii, cu faţa spre munţii Vâlcanului, pentru priveliştea de dimineaţă. Pe la ora 11, dinspre Retezat munţii Tulişa a răsărit o lună imensă care ne-a tăiat respiraţia.

Dimineaţă am găsit totul udat de la rouă. De-abia aştept coborârea pe panta noroioasă şi urcuşul spre Bucura.

:: mountain blogging powered by Toyota Hilux,
Cartela Internet Vodafone şi
HyperMac de la Magazinul Apple Noumax.
  1. Foarte reusite pozele!!! 🙂 Asteptam sa aflam cat mai multe despre locurile pe care le strabateti si sa surprindeti totul cu ajutorul camerei… :))

2. Acum o saptamana la ora asta eram in drum spre Bucura. Chiar daca am prins si multa ploaie momentele de acolo de pe munte au fost mirifice.
    Sa ai parte de vreme frumoasa sa poti face tot traseul propus!
    P.S. Poate ai norocul sa vezi si niste marmote.