Cosmin Alexandru ştie câte ceva. Găsiţi la el pe blog povestea pre-lansării de azi şi o prezentare pe care cred că foarte puţini oameni din presă o mai au.
După pauză, a început prezentarea propriu-zisă, a preşedintelui THR, în engleză. Doar că după pauză, nu mai era în sală nici o cameră de luat vederi şi doar 2-3 microfoane. Adică exact la partea pentru care s-a creat evenimentul, nu mai era picior de media care să-l înţeleagă şi sa-l promoveze corect.
Cum? Şi de fapt, întrebarea nu e asta, cum va arăta, ci cum va fi? Altfel, vorbim de gardu şi leopardu.
Săraca ţară bogată….
:)Atractia a fost ministrul Turismului,nu brandul nostru de tara.
Oricum daca am ajuns sa ne faca brandul de tara spaniolii…
Problema noastra e ca inca nu ne-am trezit la realitate,nu apreciem frumusetile tarii si nu stim cum sa ne exploatam tara.Am putea ajuta enorm economia tarii…care si asa e vai de ea.Insa cei care trebuie sa se ocupe de sectorul turism gandesc subiectiv si nu obiectiv:).
Nu o sa inteleg niciodata de ce nu putem sa ajungem si noi la nivelul Austriei,Elvetiei in ceea ce priveste turismul.Avem toate formele de relief,trebuie doar sa le punem un ambalaj frumos si sa avem grija de ele.Dar ca de obicei noi preferam sa ne plangem de mila.Bine ca stiu altii sa se gandeasca la un brand in locul nostru.
Are dreptate SEMNDEFOC:”saraca tara bogata”.
Brandul va arăta cam aşa…
http://absandflabs.files.wordpress.com/2009/05/big-biceps1.jpg
Nu cred sa ajungem prea curand sa avem un brand turistic!!! Potential avem dar nu avem oameni care sa isi doreasca sa faca un brand din turismul nostru. Si daca niste spanioli au ajuns sa ne ajute…. Ma intreb, cine stie mai bine ce-i in curtea lui, proprietarul sau cel care vine in vizita?
pacat,chiar am avea ce sa promovam din aceasta tara